شما می توانید با بیمار هنوخ شوئن-نفریت غذاهای دریایی بخورید
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید با بیمار هنوخ شوئن-نفریت غذاهای دریایی بخورید

به عنوان یک بیمار مبتلا به نفریت هنوخ شوئن-، توجه ویژه ای به غذایی که می خورید به منظور جلوگیری از بیماری های شدید آلرژیک inducir.A پس از آن من خواهد شد برخی از اطلاعات در مورد رژیم غذایی به اشتراک بگذارید، بعد از خواندن این، شما می دانید که آیا بیماران مبتلا به نفریت هنوخ شوئن-خوردن غذاهای دریایی.

کارشناسان با اشاره به اینکه بیماران مبتلا به این بیماری باید برخی از غذاهایی که آسان هضم و سرشار از nutriciones.Tal به عنوان سبزیجات و میوه های تازه بخورند. آنها همچنین باید سالم، کم چرب، کم پروتئین حفظ، بالا vitamina.En عبارت دیگر نور رژیم غذایی است که در کم نمک، باید به دور از غذاهای دریایی مانند ماهی، میگو، خرچنگ و غیره on.In که بماند همچنین باید غذاهای ادویه دار و محرک مانند گوشت گاو، گوشت بره و غاز، اجتناب کنند. آیا الکل و خاموش شدن را لمس کنید، هر دو برای سلامت شما بد است.

مواد غذایی در واقع نقش مهمی در درمان نفریت هنوخ شوئن-ایفا می کند، یک رژیم غذایی خوب می تواند مقاله اثر درمانی دو برابر، با این حال، یک رژیم غذایی فقیر می تواند بیماری خود را empeore.Por آنچه لازم است را به یک برنامه رژیم غذایی بر اساس condición.Si خود را به کمک در ساخت آن نیاز دارید، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، ما اطلاعات شما می خواهید با بیشترین سرعت ممکن فراهم می کند.

اگر سوال دیگری در مورد رژیم غذایی و درمان نفریت هنوخ شوئن-، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.Estamos اینجا انتظار برای کمک به شما، به این امید هر کس می تواند این بیماری را با هم مبارزه کنند.

http://www.hospitalrenal.com/purpura-nefritis-dieta/289.html





:: بازدید از این مطلب : 609
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: